برای بازنویسی محتوا از روش های مختلفی استفاده می شود. در ادامه به برخی از مهم ترین تکنیک ها اشاره می کنیم.
به طور کلی متن به دو صورت پخش می شود:
تغییر جملات: در این سوال ما در مقاله خود از جملات به اشکال مختلف استفاده می کنیم. به عنوان مثال عبارت «من یک وبمستر هستم» را به عبارت «شغل من یک وبمستر است» تغییر می دهیم. برای استفاده از این روش موارد زیر را انجام دهید.
متن اصلی را چندین بار بخوانید و مطمئن شوید که ایده های اصلی را درک کرده اید.
ایده های اصلی که به ذهنتان می رسد را بنویسید.
آنچه را که در پست اول نوشتید بررسی کنید. مطمئن شوید که ایده های اصلی را حفظ کرده اید و برند شما متفاوت است.
تغییر عبارت: این روش بازنویسی محتوا به این صورت است که کلمات را به گونه ای متفاوت می نویسیم که هنوز مفهوم اصلی را به کاربر منتقل می کند، به عنوان مثال به جای کلمه مدیر سایت، از کلمه مدیر استفاده می کنیم همان مفهوم برای کاربر برای استفاده از این حالت از روش زیر استفاده می کنیم.
هنگامی که ایده اصلی جمله را فهمیدید، به دنبال کلمات کلیدی باشید. توجه داشته باشید که کلمات را می توان در متن اصلی نگه داشت، اما بهتر است با تغییر چند کلمه شکل جمله را تغییر دهید.
به دنبال کلمات یا عباراتی باشید که قابل تغییر هستند.
از یک اصطلاحنامه یا فرهنگ لغت برای یافتن جایگزین استفاده کنید.
گام به گام بازنویسی مطالب به زبان فارسی
بازنویسی محتوا بخشی از نوشتن محسوب می شود و خوانندگان با تجربه ممکن است با موضوعات ناآشنا مواجه شوند. بنابراین، شما باید به سایت دیگری مراجعه کنید، تمام اطلاعات را پر کنید و دوباره پر کنید. در این شرایط، مقاله مورد نظر باید جامعتر باشد و موضوعات بیشتری را نسبت به مقاله اصلی پوشش دهد. در ادامه به عوامل مهم در بازنویسی مقاله برای سایر وبسایت ها اشاره خواهم کرد.
مقاله را به روش خود بازنویسی کنید
یکی از موضوعات رایج در تولید محتوا کپی کردن مقالات از سایت های دیگر است. کپی کردن محتوا باعث کاهش اعتبار نویسنده و تاثیر منفی بر رتبه سایت می شود. بنابراین پس از مطالعه مطالب سایت های مختلف به روش و زبان خود بازنویسی کنید.
بازنویسی بخش به بخش
اگر متن را کلمه به کلمه کپی کنید، ناخودآگاه از برخی کلمات کلیدی متن استفاده خواهید کرد. برای حل این مشکل در بازنویسی مطالب باید به یک نکته مهم در این زمینه توجه کرد. برای این کار، کل مقاله را بخوانید و محتوای هر پاراگراف را با توجه به دیدگاه خود بازنویسی کنید. این باعث می شود که مقاله 100٪ با مقاله اصلی متفاوت باشد.
از چارچوب ها و استانداردهای مواد منبع اهرمی استفاده کنید
هدف از بازنویسی محتوا تنها ایده گرفتن نیست، بلکه منجر به افزایش سریع آن می شود. برخی افراد این روش را مفیدتر از نوشتن محتوای کامل با در نظر گرفتن محدودیت زمانی می دانند. استفاده از یک استراتژی محتوای منبع، محتوای منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد.
از تغییر و افزودن مطالب بیشتر به محتوای خود نترسید
نکته مهم دیگر در مورد بازنویسی مقالات این است که از ایجاد تغییرات نترسید. بازنویسی نباید خلاقیت نویسنده را محدود کند و اگر ایده جدیدی دارید باید بر ترس خود از ایجاد تغییرات در متن غلبه کنید. نویسنده از تمامی مقالات قبلی الهام می گیرد و رعایت تمام نکات وی در حین بازنویسی مطالب ضروری نیست.
اگر نگران نوشتن مقالههایی هستید که محتوای اصلی را حذف میکنند، راهی برای افزودن محتوای بیشتر پیدا کنید، این امر منجر به ایجاد یک مقاله منحصر به فرد و بهتر از نمونههای مشابه میشود و محتوای عالی در این زمینه تولید خواهید کرد .
سعی کنید متن را به شکل یا عبارت متفاوت بازنویسی کنید
بازنویسی عبارت است از بازنویسی متن به طوری که پیام متن با منبع اصلی متفاوت باشد. برای این کار ابتدا موضوعی را پیدا کنید که از نظر مخاطب جالب باشد. مقالاتی هستند که پاسخگوی نیازهای این حوزه هستند و نویسندگان کاستی های آنها را اصلاح می کنند. با وارد کردن و افزودن محتوای جدید، محتوای جدیدی ایجاد می کنید و به آن رنگ و بوی دیگری می دهید.
تبدیل آمار و ارقام به اینفوگرافیک
اینفوگرافیک ها همیشه در بین مخاطبان خود بسیار محبوب هستند. بنابراین تبدیل آمار و ارقام به اینفوگرافیک هنگام بازنویسی محتوا موثر است. این روش نوعی محتوای ویروسی است و امکان ترکیب محتوا با تصاویر جذاب وجود دارد. علاوه بر این امکان اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی وجود دارد و احتمال بازدید را افزایش می دهد.