مجله خبری شفاف

آخرین خبرها

مجله خبری شفاف

آخرین خبرها

آهنگ جدید محمد زند وکیلی به نام «هوای غلیظ»

متن آهنگ محمد زند وکیلی هوای غلیظ

ﻏﻤﺖ ﻏﻠﻴﻆ ﺗﺮ اﺳﺖ از اﻳﻦ ﻫﻮای ﻋﻠﻴﻆ ﻛﻪ دود ﺳﻴﮕﺎرﺳﺖ ﻫﻮای ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ


درون ﺳﻴﻨﻪ ی ﻣﻦ ﻏﻤﺖ اﮔﺮ ﭼﻪ ﻧﺸﺴﺖ دﻟﻢ ﻣﮕﺮ ﭼﻪ ﺷﻜﺴﺖ ﻓﺪای ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ


ﻣﮕﺮ ﻧﻤﻴﺸﻨﻮی ﺗﻮ ﮔﻮش ﻛﻦ ﺑﻪ ﺳﻜﻮت ﺑﻪ اوج اﻧﺪوه و ﺻﺪای ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ


ﻣﺮا ﺳﻜﻮت زﻳﺎد دﻫﺎن دﻫﺎن ﻛﺸﺘﻪ ﺳﺖ ﻣﺮا زﻣﺎن ﻛﺸﺘﻪ ﺳﺖ ﺑﻪ ﭘﺎی ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ


ﺑﺮای ﻣﺮگ ﺑﮕﻮ ﭼﻪ ﭼﻴﺰ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد ﻫﻤﻪ ﻛﺎرت ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﺟﺎی ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ


ﺑﮕﻴﺮ ﺟﺎن ﻣﻦ و ﻫﻢ اﻣﺎن ﻣﺮا ﻫﻤﻴﺸﻪ رﺣﻢ ﻧﻜﻦ ﺧﺪای ﺗﻨﻬﺎﻳﻰ

https://musicdel.ir/single-tracks/312048/

آهنگ جدید سینا درخشنده به نام «گل ایوون بهاره دل من یه بیابون لاله زاره دل من»

متن آهنگ سینا درخشنده گل ایوون بهاره دل من یه بیابون لاله زاره دل من

صدام کردی خواستی که برگردم

تو زورت نرسیدش به این تنهایی سر کردن

حالا فهمیدی جز من احدی هواتو نداره

فقط همه زدن بهت چشاتو تر کردن

حالا میخوای که برگردم

گل ایوون بهاره دل من یه بیابون لاله زاره دل من


 آهنگ جدید سینا درخشنده به نام «گل ایوون بهاره دل من یه بیابون لاله زاره دل من»