مجله خبری شفاف

آخرین خبرها

مجله خبری شفاف

آخرین خبرها

آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام بلد است

متن آهنگ بلد است روزبه نعمت الهی
با این همه مست میخورم امشب هم  …♪
از جَامُ السِّتِّ میخورم امشب هم…♪
بنشین سِرْ میز هِرُّ شَبَّ ای عَشِقَ عزیز
من أَزُّ تو شکست میخورم امشب هم…♪
تو آرزوی مُحَالُ مِنْ باش رفیق
من مَالِ توام تو مَالِ مَنْ باش رفیق…♪
دلتنگ تو دلتنگ تو دلتنگ توام…♪
لطفا نگران حَالٍ مِنَ باش رفیق
هم راه بِهِ محراب دلم رَوِّ بَلَدِ اسْتِ …♪
♫♫♫
هُمْ خوب رگ خواب دلم رَوِّ بَلَدٍ است…♪
دلتنگی تو مینوازد مِنْ را…♪
مضراب بِهِ مضراب دلم را بَلَدٍ است…♪
هم راه بِهِ محراب دلم رَوِّ بَلَدٍ است…♪
هم خوب رگ خواب دلم رَوِّ بَلَدٍ است…♪
دلتنگی تو مینوازد مِنْ را
مضراب بِهِ مضراب دلم را بَلَدِ اسْتِ …♪



دُرٍّ جَامُ سرم شَرَابٍ انداخته اند…♪
یک گوشه مُرّاً خَرَابُ انداخته اند
من دُرٍّ بلمی دُرٍّ وَسَطِ اقیانوس…♪
پاروی مُرّاً دُرٍّ آبَ انداخته اند…♪
هم راه بِهِ محراب دلم رَوِّ بَلَدٍ است…♪
هم خوب رگ خواب دلم رَوِّ بَلَدٍ است…♪
♪♪♪
دلتنگی تو مینوازد مِنْ را…♪
مضراب بِهِ مضراب دلم را بَلَدٍ است…♪
هم راه بِهِ محراب دلم رَوِّ بَلَدٍ است
هم خوب رگ خواب دلم رَوِّ بَلَدٍ است…♪
دلتنگی تو مینوازد مِنْ را…♪
مضراب بِهِ مضراب دلم را بَلَدِ اسْتِ …♪
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد